CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 27. april 2009

Clip on/off selges

Heei igjen ;)
Jeg har bestemt meg for å selge de ubrukte clipsene mine. Jeg kjøpte meg 2 pakker før jul, men 2 ble for mye, derfor har en pakke ligget og ikke blitt brukt. Det er nok til et helt hode, og håret er ekte menneskehår. Jeg kjøpte det fra rapunzel of sweden, og jeg er kjempe fornøyd med de;) Så om du ønsker deg hår du kan ta av og på til forskjellige anledninger er det bare å ta kontakt over bloggen eller mailo; amaliebauer@hotmail.com ;) Selger det for 500, og det er med tungt hjerte, bare så dere vet det.
Grunnen til at jeg selger det er fordi jeg skal farge mitt eget hår mørkere. Håret er blondt om dere ikke har skjønt det.

Dere skal selvfølgelig få se håret før dere kjøper det, men akkurat nå har jeg ikke bilde fordi klokken er 1 om natten, og jeg orker ikke begynne å knipse i vei akkurat nå.

Håret kostet 1000 kr da jeg kjøpte det, så syns jeg selger det rimelig siden det ikke er brukt.

4 kommentarer:

Silje sa...

skulle gjerne kjøpt det til en sånn pris, men er mørk selv ;|

Anonym sa...

sånn ca hvor lyst er det? :)

amliee sa...

det er ganske lyst:) ikke helt hvitt, men 1 eller 2 nyanser før det :)

mari sa...

går det an å farge slikt hår?

skriv om russetiden, bilen og alt som har med det å gjøre da :D