CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 16. april 2009

Duppet i rødmaling

Jeg vil helst ikke menge meg med de som blogger selv om de ikke har noe å blogge om, men en smule dårlig samvittighet for at jeg ikke har blogget på noen dager, så jeg henger meg på trenden.

Jeg har 45 minutter igjen av verdens kjedeligste timer på skolen, og det føles som en evighet. Læreren babler om menneskerettigheter, men det forsvinner ut det andre øret i det sekundet hun sier det. Jeg kan ikke vente med å komme hjem, ordne meg, så være sammen med kjæresten. Jeg har planlagt at vi skal gå ned til byen for å kjøpe oss is, er da strålende vær folkens! Ordet "gå" har forsunnet fra mitt vokabular etter at jeg fikk lappen. Jeg går ikke til butikken engang lenger, selv om det bare tar 3 min å gå. Og jeg syns det er rart at jeg har lagt på meg? lurer på hva det kommer av.
I går var jeg alt for deprimert til å skrive her, for hadde spansk tentamen, som jeg har grudd meg til i 1 år, og det gikk forrykende dårlig. Ikke nok med det, for senere så malte jeg russebil sammen med jentene, og jeg klarte å dytte ballongen av et hodet jeg har, rett inn i malingen, som resulterte at jeg har rød maling i håret som jeg ikke får ut. Noen som har noen kjærringråd? Prøvd med et tonn shampoo og balsam om dere hadde tenkt å foreslå at jeg skulle vaske håret...

5 kommentarer:

florre sa...

White spirit eller blårens :)

Tina sa...

huff da, det slites vel bort etter et par dager, men white spirit kunne du jo ha forsøkt da :)

heldig som skal ha russebl, og ikke minst fordi du har så fint vær at man kan spise is!

Anonym sa...

Spicy med litt røde striper da :p

Du må legge ut bilder av bilen og russegjengen da :D

Ronja sa...

Haha du altså, du må jo prøve med white spirit, malingen er jo vannfast søta ;*

amliee sa...

white spirit kommer jo til å ødelegge håret mitt..;p med dobbelt sjekka i morres, og nå er det borte.. trooor jeg.