CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 13. april 2009

Da er ferien over, og det er bare 2 måneder til jeg endelig kan si meg ferdig med videregående. Ikke mer stress og mas hjemmefra, og jeg kan gjøre (nesten) hva jeg vil. Målet er selvfølgelig å komme meg inn på skole, for å gjøre mamma og pappa stolt, men sånn egentlig har jeg veldig lyst til å jobbe og drive dank 1 år før jeg starter for fullt igjen. We'll see.

Vel, klokken er nå 00:40 og jeg får ikke sove. Dette er da et resultat av at jeg har snudd døgnet litt for ofte i ferien.
Jeg lever i min egen lille lykkeboble for tiden, jeg har det utrolig bra på de fleste plan, og jeg flytter snart sammen med kjæresten min, endelig! Jeg gruer meg litt til å komme til en større by, av den grunn at jeg er utrolig distrè. Dette skaper jo problemer for meg hele tiden, men begynner å bli vant til det, selv om ikke andre er like forståelsesfulle som meg selv. Ja, jeg vil gå så langt å si at jeg er den mest forståelsesfulle personen jeg kjenner... hørtes det rart ut?


Fineste jeg har klart å lage på paint, så fyr løs med komplimenter! ;)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hva vil du gå da? :)

hehe, den tegninga var dårlig, men søt :p

Ronja sa...

Haha, den tegninga der kommer jeg aldri til å glemme. Husker så godt når du laget den ;D

amliee sa...

hehe, mmm, jeg er egentlig veldig fornøyd med den jeg;p jeg skal studere psykologi, men lite trolig at jeg kommer meg inn;\

florre sa...

synes tegningen var kjempefin jeg vennen min ; *

amliee sa...

hehe, du er vel den eneste som syns det vennen, men takk <3 vet du bare sier det for å være snill men...;p

florre sa...

nei, fordi jeg mener det SÅKLART :) Du er jo så himla goood da ; *

Tina Mari sa...

hehe, du er ikke alene om å rote deg bort, og ikke helt vite hvor du er ;p