CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 2. april 2009

Påske quiz

Historie timene i dag besto av påske quiz. Hele klassen satte seg fullt inn i disse oppgavene, og vi sleit med dette i 2 timer. Men, hvem vant? Jo, meg, Kristin F, Ina og Elise. Påske egg står på menyen i dag!
For å oppsummere hva jeg har gjort på de siste månedene: ingenting, bortsett fra skole. Det er fullt kjør frem til juni, og imellom der er det russetid! Forrige torsdag var det russedåp, og mitt navn ble Extension. Ja, er til å grine av!
Skal få lagt til noen bilder fra dette, og jeg har selv ikke sett de enda, har jeg egentlig heller ikke særlig lyst til. Vi måtte shotte en eller annen drink, og i ettertid har jeg skjønt at den besto av chille, eggeplommer og sprit. Tunga brant opp etterpå, og jeg følte at jeg måtte gulpe. Det var da også noen andre som tok seg av dette, der Ingrid sin mobil ble ødelagt i gulpet. Er vel ikke til å unngå at noen alltid drikker for mye.


I dag skal jeg på sirkus, der min kjære venninne Ronja er den som tar over! Lurer på om jeg skal vente til i morgen med å dra, siden Florian også har lyst til å bli med, men neeh, tror jeg drar i dag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Quis er typsik når det går mot ferie :D Håper du får reklamert litt for bloggen din, så du får igjen noen lesere. Veeeldig søt på bildet der btw :)

- Silje

Amanda sa...

Nye innlegg jo! Har mine faste blogger jeg er innom hver dag, så kjekt med mer lesestoff ;D Den shoten må ha vært til å spy av, hehe!