CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 8. april 2009

Trondheim!

I dag kjører jeg og min kjære til Trondheim. Både gruer og gleder meg, for butikkene stenger tross alt i morgen.. Så, med andre ord, jeg får ikke kjøpt meg noe, bortsett fra påske egg. Jeg får 3 påske egg i år, et fra meg selv, fra kjæresten og et fra mamma og pappa! Er et under om jeg veier det samme som nå når skolen begynner igjen.

Nå er det snart russetid, og jeg klarer ikke beskrive med ord hvor mye jeg gleder meg! Det blir helt fantastisk! Jeg, Ronja, Annbjørg, Kristin F og Solfrid er da eneste rød russen som skal ha russebil, noe jeg ikke skjønner. Hvorfor vil ikke andre ha russebil? Skjønner det om de ikke har råd, for vi fikk jo tross alt bilen servert i hendene på oss, men en annen grunn enn det, klarer jeg ikke å forstå. Skal komme mange bilder av den og oss når tiden er kommet og bilen er ferdig.
Det blir et fabelaktivt tog i år, så møt opp å se! ;)

Får bare beklage at dette innlegget er uten bilder, men har det en smule travelt, siden vi skal komme oss til Trondheim før det er kveld. Men, pcen er fortsatt med, så bilder kommer.

4 kommentarer:

Ida sa...

Må sikkert være penger som stopper de fleste ja! så heldig du er som er russ MED bil :D

Ha ei fin påske i bartebyen :)

Anonym sa...

det er bare påske en gang i året, så spis alle eggene dine med god samvittighet, hehe :D

Anonym sa...

hoho, gleder meg til toget. når er det russerevy ? ;>

amliee sa...

den er 28 april tror jeg ;)