CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 6. april 2009

Ut på tur, aldri sur?

Siden jeg har betennelse i leggen, så måtte jeg og Florian droppe slalom i dag også.. Så vi dro på tur i stedet. Joda, vi kjørte bil vel og lenge, så han kunne finne den perfekte tur sti. Han mente at vi skulle gå tur på et fjell, for det å gå tur på en tur sti, kan visst ikke kalles tur. Dette er noe jeg er sterkt uenig i, for jeg mener det at hvis man får hjertebank, og det kjennes ut som lungene rives ut av kroppen din, da er det ikke noe koselig å gå på tur mer. Vi fant hvertfall en søt liten skogsvei, og jeg fikk viljen min, så da gikk vi der.
Er det noe jeg hater, så er det å bli sliten. Dette er da et resultat av at jeg ikke har kondis i det hele tatt. Jeg tok pause etter 10 minutter, og Florian var passe grinete på meg.
Etter å ha gått i en halvtime, kom vi frem til en port, der det sto "Privat". Jeg tok jo det hele med et smil jeg.
Før vi dro på denne livslange turen, så skulle egentlig Florian ha meg med på å gå rett ut i skogen, der det ikke er sti eller noe. Jeg personlig syns dette er skikkelig skummelt, fordi det resulterer bare i det at vi går oss vil, og at det kommer noen for å drepe oss. Sett litt for mange skrekk filmer?

I morgen reiser vi tilbake til Kristiansund, bare for å pakke enda mer... Så drar vi oppover til Trondheim. Får håpe at det blir litt mindre tur, men enda mer godteri på meg.


Er han ikke fin?


I kveld skal jeg kose meg med krim på verdens minste tv! Skjønner ikke at det er lov å sette en såå liten tv i en så fin hytte ellers. De som sier at det å være på hyttetur ikke innvolverer tv, de lyver!


Jeg savner sommer, og hvor er de solbrillene?

5 kommentarer:

Ida sa...

hehe, DU har nok sett litt for mange skrekkfilmer ja ;))

Tur er koselig, men det er bare fordi kvikklunch og kakao venter ;p

Anonym sa...

enig, TV er livsnødvendig ;p

Ronja sa...

Søt du er altså ;* Savner deg sweet, håper du koser deg i ferien ;) Lu you

Ronja sa...

Er på Eide no ;D

Camilla Didriksen sa...

Stilige solbriller :)