CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 5. april 2009

Jeg har tatt med meg pcen på Oppdal, for å prøve å få oppdatert bloggen så ofte som mulig. Jeg er her med Florian, mamma, pappa og lillebror. Vært koselig så langt. Jeg og Florian har enda ikke vært i bakken da, føler oss litt som noen outsidere, men siden jeg har mens smerter fra helvette, så er han så snill at han venter til jeg orker. ;)
Vi var på Domus i ste, og det eneste jeg ser er folk som går med boble bukse og svetter. Da skjønner jeg virkelig ikke at de ikke går hjem og skifter før de handler til kvelden. Og de ser rart på meg som går i vanlige klær.. jaja, rart.





Jeg har nå 2 måneder igjen på skolen, og jeg kan ikke vente med å bli ferdig og få flyttet inn med kjæresten min. Vi har funnet oss en kjempe fin leilighet i Trondheim, og jeg kan ikke vente med å kjøre nedover med flyttelasset mitt på 10 tonn. Når man har vært sammen så lenge som vi har, så begynner man å krangle om små ting, som hvilken tv skal være på stuen og hvilken som skal være på soverommet. Jeg er helt sikker på at min er den fineste, og jeg kommer til å gjøre alt i min makt til å få den på stuen.



Og en ting til, jeg flytter ikke bloggen min til blog.no, fordi jeg skjønner ikke døyt av det. Vanskelig å få til en bra blog der med header osv, og jeg kjenner ikke noen som er noe særlig flink til dette. Så til så lenge, holder jeg meg her på blogspot, om det så innebærer at jeg har få lesere. Men, jeg skriver mest fordi jeg har skrivekløe..

4 kommentarer:

Kari sa...

Oppdal er så koselig! skal du være der hele påska? :)

Anonym sa...

Har dere kjøpt leilighet der? ;o er ikke det sykt dyrt i akkurat Trondheim? Hvor i Trondheim da?heldig hvertfall. Hva skal du gå?
Jeg bor i Larvik, og flytter til Tr.heim for å gå eiendomsmegling :)

Ble litt mange spørsmål ;p

amliee sa...

Skal ikke være her hele påska, vi reiser videre til Trondheim ;) Vi har ikke kjøpt oss leilighet, det blir på sikt, nå leier vi :) Vi skal bo litt utenfor Trondheim, men tar bare 15 min inn til byen :)

Ida sa...

Når man ikke har større ting å krangle om enn hvor en tv skal stå, da har man det jammen godt :D