CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 5. mai 2009

Russetiden er i gang.

Beklager lite blogging, men nå har det seg sånn at jeg har vært travelt opptatt med fest og fanteri de siste dagene. Begynnelsen på russetiden har ikke vært annet enn en stor suksess. ;)
Russebilen går fremdeles på 4 hjul, så vi er fornøyde enn så lenge. Etter torsdagens fest kjenner jeg enda på kroppen at jeg er sliten. Eneste jeg vil er å sove, og det er ikke noe gøy når jeg er stuck på atlanten vgs og egentlig burde begynt på innleveringer, eksamensøving, prøver og framføringer. Føler meg litt lost in space akkurat nå.
Jeg har allerede klart å slå hull i russebuksen på begge knærne, fordi jeg tryna langflat utenfor Hydro torsdagsnatt. ;o Kan ikke si at det sjokkerer meg at nettopp dette skjedde med meg, men hadde passet bedre om det hadde skjedd en annen plass. Jeg er så og si mørbanket. Jeg er som en struts om dagene, føler at hvis ikke jeg husker noe, så husker sikkert ikke andre hva jeg gjorde heller, samme som å stikke hodet i sanden.

7 kommentarer:

Ida sa...

knall og fall hører med vettu! du må ha tatt den helt ut hvis du fortsatt er sliten etter kun en fest da, hehe!:D

Regine sa...

for en koselig plass å feste på!

du er russ, med andre ord litt unnskyldt om du skulle drite deg ut! ;)

Anonym sa...

du har ikke eksamen i russtiden veel? ;o

amliee sa...

jeg har eksamen 19 mai ;) og er ikke sliten etter 1 fest, festa mer enn det.;p

Hedda sa...

sykt heldig som har økonomi til russebil da! gleder meg til min tur når jeg leser her! ;)

Ronja sa...

Jeg elsker russetiden, og ikke minst russebiljentene ;D

florre sa...

jeg elsker 1 russebiljente.. :D:D