CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 9. april 2009

hat og elsk

Jeg hater dongeri jakker! Det er mote, det er harry og det er stygt. Mamma prøver å prakke på meg en, men jeg vil heller gå i boblejakke i vår, enn å gå i en sånn. Jeg har skrekkbilder fra jeg var liten der jeg gikk i en mørkeblå dongeri jakke, og jeg har hatet det hele livet. Jeg er sur på hvert eneste bilde, og det blir jeg også bare av å se andre i det. Noen kler det, og jeg er selvfølgelig åpen for at andre syns det er fint, men jeg personlig blir kvalm.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjk6IZR4w44UXZyVQCyHk8hmtPABQiH0Jf7Ky51F4OQ3P6MTMhsDb8ME4o1zDZJQp_xsSIbFSc8Ux0E4ArTRy4y_mWLE27-GZSxKFT3aQxgsCKmIDUwS9op46JH575uuNKAx1MwMz_NMk2y/s400/levisjakke.jpg

Noe annet som er mote er harem bukser, og det er mote, det er sexy og det er elskbart! Jeg har akkurat skaffet meg 2 slike, en bare bukse og en i hel buksedress. Den ene er fra gina tricot og den andre fra Cubus. Mulig jeg allerede har ødelagt den fra Cubus, siden jeg klarte å søle ketchup på den når jeg prakka i meg burger... typisk.

http://images.nymag.com/daily/fashion/081119_harempants1.jpg

Er det virkelig sånn at mange jenter elsker alt som er mote? De tørr å være annerledes og gå i stygge klær (noe er hvertfall helt forferdelig stygt), men syns de selv det er såå fint at de presser sine kropper ned i alt som er mote? Jeg er veldig kritisk til catwalk "mote", eller hva de kaller det, og det er bare et fåtall av plaggene jeg kunne tenkt meg å gå i.
Noen som ser programmet på "FEM" som heter Trinny and Susanna? Jeg lærer noe nytt hver gang jeg ser det programmet. De lærer deg hvordan du skal kle deg etter hvordan kropps fasong du har. Selv har jeg enda ikke skjønnt hvilke type jeg er, om jeg er pære, eple, murstein, slikkepinne, timeglass etc... Jeg prøver meg frem i butikkene, syns det kler meg i prøverommet, men når jeg kommer hjem og ser litt ekstra på meg selv, i et speil som ikke lurer deg, så er det ikke like fint lenger.. Jeg blir like illsint hver gang, og det ender med at jeg aldri går med det igjen.


(PS: prblemer med bloggen, så sliter med å få lastet opp bilder, det er grunnen til at jeg har måttet linke til de forskjellige bildene.)

Forsatt god påske!

4 kommentarer:

Ronja sa...

Du er skjønn sweetie ;* Glad for at du begynte å blogge igjen ;D

amliee sa...

hehe, takk for det;* Men er umulig å få lesere her inne på blogspot, så kan du hjelpe meg snart med å få ordnet en ny en på blogg.no? :D I miss uu ;***

Stine sa...

jeg synes faktisk harembukser er harry ;p Selv om det er mote, ville jeg ikke gått med det. Folk har forskjellig smak, og det er bare positivt :)

amliee sa...

hehe, ser du ;)